Volimo putovati

Konačno je osvanuo i taj dan.Ujutro, u 6:45h svi smo se našli na autobusnom kolodvoru Zadar. Bili smo jako uzbuđeni. Na brzinu smo se pozdravili s roditeljima te smo u 7:00 krenuli autobusom prema Zagrebu.U autobusu smo upoznali svoju vodičku, koja nam se svima jako svidjela. Za vrijeme putovanja u autobusu vladala je odlična atmosfera. Slikali smo se, igrali igrice, pjevali, slušali glazbu, pričali, jednom riječju uživali. Kad smo napokon došli u Zagreb i dobro ga razgledali, uputili smo se prema Muzeju poštanske marke. U muzeju smo vidjeli kako su izgledali prvi telefoni. Zatim smo otišli u McDonalds gdje smo ručali. Poslije ručka, koji se većini nije svidio, uputili smo se prema hotelu Terme Tuhelj u kojem smo bili smješteni. Hotel nas je sve oduševio. Uzbuđeno smo otišli u svoje sobe, brzo se raspremili kako bi što prije drugima išli „u goste“. Prije večere otišli smo tamo kamo smo najviše željeli ići - na bazene. Svi su bili prekrasni, te nam ih je jako teško bilo napustiti. Došli smo u sobe i spremili se za večeru. Nakon večere, gdje smo imali švedski stol, slijedio je disco. Tamo smo svi plesali, pjevali, opustili se... U jedan sat napustili smo disco i vratili se u hotel. Neko vrijeme smo išli po sobama, a zatim smo umorni od puta zaspali. Sljedećeg dana nakon doručka uputili smo se prema dvorcu Trakošćan, a zatim prema Varaždinu, gdje smo razgledali grad, poznato varaždinsko groblje... U jednom od varaždinskih restorana smo ručali.Nakon ručka imali smo slobodno vrijeme koje smo iskoristili razgledavajući nekadašnji glavni grad Hrvatske. Vratili smo se u hotel, večerali, otišli na bazene i uputili se prema discu. Nakon disca, svi su odmah otišli u svoje sobe i ubrzo zaspali. Trećeg dana ekskurzije nakon doručka uputili smo se prema Lepoglavi gdje smo vidjeli poznatu lepoglavsku čipku . Nakon ručka otišli smo u Čakovec koji je prvobitno bio vojna postaja.Nakon slobodnog vremena provedenog u razgovoru sa svojim prijateljima otišli smo u hotel. U hotelu smo imali organizirano zabavno poslijepodne.Igrali smo razne igre ,smijali se,zabavljali,potpuno opustili...Nakon igara uputili smo se prema bazenima. Nakon bazena koji su nas svaki dan iznova oduševljavali otišli smo na večeru pa u disco.Nakon disca vratili smo se u svoje sobe te ostali budni do kasno u noć. Osvanuo je i posljednji dan ekskurzije. Nakon doručka spakirali smo svoje stvari, a zatim imali slobodno vrijeme koje smo proveli u dvorani igrajući svoje omiljene sportove. Nakon toga uputili smo se prema Krapini gdje smo posjetili Muzej krapinskog pračovjeka, špilju Hušnjakovo... Nakon ručka u Krapini polako smo se uputili prema Zadru. Na putu smo se zaustavili i obavili shopping. Poslije shoppinga nastavili smo putovanje prema Zadru. U autobusu smo gledali film koji nas je sve jako nasmijao, pa nismo ni shvatili da smo već stigli u Zadar.Oduševljeno smo odjurili prema svojim roditeljima i uzbuđeno im prepričavali svoje doživljaje. Nadam se da će nam ova ekskurzija svima ostati zauvijek u sjećanju.
Helena Mazija Karuc, Antonela Mazija Karuc i Nikolina Gjergja, 8.b

NAŠA NEZABORAVNA EKSKURZIJA

Iako nismo imali velikih očekivanja od naše ekskurzije, ispalo je baš suprotno. Naše putovanje je započelo u 6h na kolodvoru kada smo se svi okupili. Ušli smo u bus i svi smo bili neispavani, ali što smo se više približavali Zagrebu, naše raspoloženje je raslo. Po dolasku u Zagreb otišli smo u muzej HT. Moramo priznati da nam nije bilo baš najzanimljivije jer smo svi bili pomalo gladni i svi su željno iščekivali McDonald's koji nas je kasnije razočarao jer, blago rečeno, hrana je tamo odvratna. Zatim su svi iščekivali dolazak u hotel, Tuheljske toplice , ali prije smo morali razgledati Zagreb. Bili smo na Cvjetnom trgu i imali slobodno vrijeme. Šetali smo gradom pa su se Ana i Nora uspjele izgubiti, iako je Ana u Zagrebu živjela 10 godina. Kada smo napokon došli u hotel, otišli smo u svoje sobe i spremali se za večeru i bazene. Pošto smo nas tri zakasnile na večeru, naša razrednica Zorka je Ani zabranila odlazak na bazene. Magdalena i Ivana su htjele štrajkati glađu, ali motivacija im je brzo prošla čim su ugledale sve te kolače. Na bazenima smo se iskupali i zabavili, a nakon toga su krenule pripreme za disko, zapravo vinski podrum sa šarenim svjetlima. Ali unatoč tome, mi smo se zabavili. Vratili smo se u hotel i zabavljali po sobama. Razrednica je bila ljuta na nas jer smo bili jako glasni i navodno (iako mi i dalje mislimo da nam je lagala) da će nas stražar (ni danas nismo sigurni kojeg je spola) izbaciti iz hotela.

Drugi dan smo posjetili Varaždin i pogledali sve njegove znamenitosti: stari dvorac, u kojem je danas muzej grada, groblje i sam grad.Ana se zahvaljujući svojoj (ne)snalažljivosti u prostoru, opet uspjela izgubiti, ali ovog puta s Magdalenom. Poslije smo išli u Čakovec. Imali smo sat vremena slobodno koji smo proveli u nekom trgovačkom centru. Po dolasku u hotel mogli smo ići na bazene ili se družiti po sobama. Navečer u disku Luiđi je bio DJ pa je puštao muziku točno po našim željama. Većina nas nije plesala, pa bismo pohvalile Josipu, jer se ona jedina oslobodila. Razrednica nam nije dala da noćarimo pa smo morali biti u sobama jer bismo onda preko dana samo spavali. Nakon što je Ana zaspala, Ivani i Magdaleni je bilo dosadno, pa nisu imale pametnija posla nego šarati po Aninom licu. Prilikom tog osebujnog izražavanja suvremene umjetnosti, Ivana je Magdalenu udarila glavom u oko.

Ujutro smo se sve probudile čudnih lica: Ana s brkovima, a Magdalena sa šljivom na oku. Ivana se probudila na podu. Nitko ne zna kako je tamo dospjela. Otišli smo u Trakošćan. Bila nam je zanimljiva povijest dvorca koju nam je pričala vodička. Do kraja dana smo bili u hotelu, na organiziranim igrama, koje smo dobili umjesto otvorenih bazena. Naš slavni Đani eksao je sok i time donio pobjedu svom timu 'Mladen' u kojem su bili Dorian, Hrvoje, Ana i očito Đani. Vratili smo se u hotel gdje smo se pripremali za disko. Luiđi je ponio filmove koje smo gledali u Borninoj, Smrkijevoj i Dodinoj sobi jer su oni imali najbolju televiziju (koju su uzeli Petri, Tini, Anamariji i Dori jer im je trebao za Bornin Play Station). U disku smo birali miss i mistera. Miss je bila Ivana, 1. pratilja Nikolina i 2. pratilja Magdalena, a mister je bio Đani, 1. pratitelj Dino (ne bi uspio da Dodo, Smrki i Magdalena nisu napravili na njemu make-over ) i 2. pratitelj je bio Borna. Ivana i Đani morali su plesati valcer (koji Đani vrsno pleše, jer ga je Smrki trenutak prije naučio). Ta večer nam je bila najzabavnija.

Ujutro smo bili tužni jer odlazimo ovaj put pogotovo neispavani zbog noćarenja. Otišli smo u Krapinu i posjetili Muzej evolucije i mnogi od nas su se složili da je to bio najzanimljiviji dio. Kasnije smo otišli u Začretje, trgovački centar. Tamo se Ana opet izgubila, ovaj put s Ivanom, pa su ih Dodo i Borna išli tražiti. Razrednica je bila jako smirena, osim što joj je para išla na uši. Vratili smo se u bus, ovaj put svi, i krenuli za Zadar. U busu su svi spavali, a Dinovo spavanje je bilo najzanimljivije (imate snimku na faceu). Svi smo bili promukli, pogotovo Ivana, koja je ostala bez glasa u potpunosti. Mi i dalje uvjeravamo razrednicu da se nismo derali. Stigli smo na kolodvor na kojem su nas čekali roditelji. Pozdravili smo se s prijateljima i krenuli kućama puni dojmova koje ćemo zauvijek pamtiti.